2016-04-25

Bolehkah Maxis Bangkrap? Telco lain sila ambil pengajaran

Baru-baru ni kecoh dunia telekomunikasi negara dengan kes viral customer servis layan acuh tak acuh pengguna Maxis. Sudahnya sampai ke CEO goyang. 

Bila CEO pun goyang, dia goyangkan sekali Marketing dept sampai muka kesian macam minta tapak kaki ni


Aku rasa bagus juga sekali sekala jadi macam ni, satu telco jadi kambing hitam, telco lain cepat-cepat ambil pengajaran. 

Masing-masing review balik plan yang ditawarkan. Masing-masing cuba rebut lebih sejuta customer yang dah lari dari Maxis. 

Ape baiknya untuk kita sebagai pengguna? Tentulah nilai atas belanja yang telah dikeluarkan atas bil telefon!

Ok now. Dear Digi telecommunications, please introduce moar punching-bag too-good-to-be-true pre/postpaid plan coz dis is de bez time to make a whole lot of maney babeh. 

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

Sebarang komen yang mengganggu ketenteraman awam akan dibakul sampahkan dengan serta-merta tanpa sebarang notis pemberitahuan dari pihak penulis. Harap maklum.

Selamat berblogwalking.